چهارشنبه 15 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


موی خودم است! ميشاييل تومان، دی تسايت، برگردان از الاهه بقراط

تا چند سال پيش، قابل تصور نبود که عکس زنان را با چهره در روزنامه منتشر کنند. اگر "تايمز مالی" عکسی درباره نمايش موزيکال "کاباره" منتشر می‌کرد، سانسورچيان دست و پای رقصندگان را در تمامی نسخه‌های آن سياه می‌کردند. امروز اما نخستين زنان مجری در تلويزيون عربستان چهره نشان می‌دهند. يک کودتای تلويزيونی در کشوری که تا کنون مسئله‌اش بيشتر بر سر نديدن بود تا ديدن! ... [ادامه مطلب]

سياست‌زدگی و خشونت، جمشيد فاروقی

جمشيد فاروقی
در جامعه سياست‌زده خشونت تنها به رفتار خشن محدود نمی‌شود، بلکه انديشه و راهکار انديشيدن را نيز در بر می‌گيرد. سياست‌زدگی ناظر، گسترش عنصر خشونت است به حيطه نظر و اشاعه فرهنگ ارعاب در منظر. اين خشونت تنها رابطه دولت با جامعه را شامل نمی‌گردد، بلکه اين خشونت به کل جامعه سرايت می‌کند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فهرست سخنرانان همايش "موج سوم" (گردهمايی حاميان نامزدی سيدمحمد خاتمی) اعلام شد

اولين همايش دعوت از خاتمی با عنوان «موج سوم» به ميزبانی «پويش (کمپين) دعوت از خاتمی» پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۳۸۷ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در تالار همايش‌های مسجد جامع اميرالمومنين تهران برگزار خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «موج سوم»، در اين همايش تعدادی از برجسته‌ترين نخبگان حامی نامزد خاتمی به طرح دلايل خود در ضرورت نامزدی سيدمحمد خاتمی خواهند پرداخت و از او برای کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری پيش رو دعوت به عمل خواهند آورند. اين نخبگان شامل تعدادی از چهره‌های درجه يک حوزه‌های فرهنگی، هنری، دينی، اجتماعی و سياسی می‌شوند و در ميان حضار در همايش هم جمعی از دانشوران و فعالان سياسی و فرهنگی و جوانان حامی نامزدی خاتمی حضور خواهند داشت و تعدادی نماهنگ و گزارش ويديويی نيز به نمايش در خواهد آمد.

مصطفی ملکيان، محمدعلی موحد، دکتر سعيد حجاريان، آيت‌الله موسوی بجنوردی، هادی ساعی، عبدالحسين مختاباد، کيومرث پوراحمد، عبدالجبار کاکايی، دکتر يوسف اباذری، دکتر عليرضا علوی‌تبار، حجت‌السلام و المسلمين مجيد انصاری، نويد لطيفی، سعيد فائقی، محسن مهرعليزاده، محمد عطريانفر، بدرالسادات مفيدی، حجت‌السلام و المسلمين محمد اشرفی اصفهانی، دکتر محمدعلی توفيقی، حجت‌السلام و المسلمين محمدعلی ابطحی، دکتر علی پايا، علی شريفی،‌ نيما دهقانی،‌ دکتر رضا جلالی، فرزند احمد بورقانی،‌ حسين بروجردی (فرزند شهيد بروجردی)، همسر شهيد موسوی، و سهيل محمودی در اين همايش سخنرانی خواهند نمود و از نامزدی سيدمحمد خاتمی در انتخابات پيش رو حمايت خواهند کرد.

هسته مرکزی «پويش دعوت از خاتمی» از همه اعضای «پويش» و جوانان طرفدار نامزدی خاتمی و نخبگان سياسی و غيرسياسی ايرانی دعوت می‌کند که در اين همايش حضور به هم رسانند و از دوستان و آشنايان خود برای شرکت در اين همايش از طريق شفاهی، ايميل يا پيامک دعوت به عمل آورند.

تالار همايش‌های مسجد جامع اميرالمومنين در بلوار مرزداران، خيابان ايثار قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016