دوشنبه 20 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


آقای خاتمی! يک پيشنهاد دارم، روزبه ميرابراهيمی

روزبه ميرابراهيمی
همه نيروهای فعال در ايران از چپ مذهبی و نزديک ترين افراد به نظام تا دورترين نيروهای فعال بر اين نکته متفق القول هستند که در دو دهه اخير "نظارت استصوابی" شورای نگهبان عملا انتخابات و انتخاب در جمهوری اسلامی را مخدوش کرده است ... [ادامه مطلب]

چرا اعدام خشونت را گسترش می دهد؟ جهانگير گلزار

جهانگير گلزار
اگر ما اعدام را تنها وسيله و امکان بدانيم، همان وسيله ای را انتخاب کرده ايم که قاتل انتخاب کرده است. اين وسيله بی حقوق کردن انسان است. اين وسيله زور عريان است. اين وسيله تحقير انسانيت است. نمی شود با وسيله بد و يا با وسيله ای که قاتل به کار برده جبران خسارت کرد  ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قرارداد خريد گاز ترکمنستان ۲۰ روز ديگر نهايی می‌شود، فارس

خبرگزاری فارس: مديرعامل شرکت ملی صادرات گاز گفت: قرارداد خريد گاز از ترکمنستان تا آخر ماه نوامبر ( ۲۰ روز آينده) نهايی می‌شود.
سيدرضا کسايی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس درباره قرارداد صادرات گاز ترکمنستان به ايران گفت: هم اکنون هيات کارشناسی شرکت ملی صادرات گاز در ترکمنستان در حال گفت و گو در زمينه قيمت گاز وارداتی با طرف ترکمن هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: اواخر نوامبر (تا بيست روز آينده) اين قرارداد نهايی می‌شود و ما برای امضا به اين کشور سفر خواهيم کرد.
کسايی زاده تاکيد کرد: در حال حاضر طبق قرارداد قبلی گاز از ترکمنستان وارد می‌کنيم و مشکلی در اين زمينه وجود ندارد.
وی افزود: مذاکراتی که هم اکنون پيگيری می‌شود برای واردات گاز در سال ۲۰۰۹ ميلادی است که طبق توافق‌های صورت گرفته قرار است روزانه ۲۵ تا ۳۰ ميليون متر مکعب گاز از ترکمنستان خريداری شود.
به گزارش فارس، گاز وارداتی از ترکمنستان به مصرف شمال و شمال شرق کشور خواهد رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016