شنبه 29 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی عربشاهی دبير تحکيم وحدت: ديدار با کروبی سازنده بود، قصد ديدار با ساير کانديدادها را نيز داريم، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت برای مطرح ساختن مطالبات اين اتحاديه با مهدی کروبی از کانديداهای انتخابات آتی رياست جمهوری ديدار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی عربشاهی دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنامه اميرکبير گفت: متاسفانه شرايط يک انتخابات آزاد در کشور مهيا نيست و دغدغه های فراوانی در مورد سلامت و همچنين تاثير انتخابات در فضای عمومی کشور مطرح است اما همانطور که در قالب يک بيانيه تحليلی اعلام کرديم، نگاه ما به اين انتخابات يک نگاه تاکتيکی است و درانتخابات پيش رو در جهت شفاف سازی در فضای عمومی کشور حرکت خواهيم نمود.

وی افزود: بر اين اساس مطالبات خود را با کانديداها مطرح می نماييم و با توجه به پاسخ آنها به اين مطالبات و پس از مشورت با انجمن های عضو اتحاديه در مورد انتخابات پيش رو تصميم می گيريم.

عربشاهی ادامه داد: در همين چارچوب روز پنج شنبه به همراه سايراعضای شورای مرکزی اين اتحاديه با آقای کروبی و رييس ستادشان آقای کرباسچی ديدار کرديم و ضمن تشکر از آقای کروبی به خاطر پيگيری وضعيت دانشجويان در سال های اخير مطالبات خود را نيز با ايشان در ميان گذاشتيم.

دبير تشکيلات دفتر تحکيم وحدت ضمن سازنده خواندن ديدار اخير با آقای کروبی افزود در روزهای آينده قصد داريم با ساير کانديداها نيز ديدار نماييم و مطالبات خود را با آنها در ميان بگذاريم و براساس پاسخ کانديداها و مشخص شدن ميزان تعهد آنها به تحقق اين مطالبات و پس از برگزاری يک نشست سراسری با حضور انجمن های اسلامی دانشگاه های سراسر کشور مواضع اين اتحاديه در خصوص انتخابات رياست جمهوری به طور رسمی اعلام خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016