چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری در دانشگاه آزاد به دليل پاره کردن عکس تبليغاتی مهدی کروبی، ايلنا

ايلنا: درگيری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ـ مرکز مجتمع دانشگاهی نيايش موجب مصدوميت ۳ تن از دانشجويان اين دانشگاه و بسته شدن ورودی اصلی اين دانشگاه توسط نيروی انتظامی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا صبح امروز يک دانشجو اقدام به پاره کردن عکس تبليغاتی مهدی کروبی از برد دانشگاه کرد که اين اقدام با اعتراض طرفداران اين کانديدای انتخابات رياست جمهوری مواجه شد و طی درگيری که بين اين دانشجو و طرفداران کروبی به وجود آمد، دانشجويان حامی رقبای کروبی به آنها حمله کردند و قصد بازداشت وی را داشتند.
اين در حالی بود که ظهر امروز تعدادی از دانشجويان در حياط دانشگاه تحصن کردند و اين دانشجو در حضور رئيس دانشگاه از دانشجويان عذرخواهی کرد و ظاهراًَ قضيه خاتمه يافت. حدود ساعت ۳ دانشجويان متحصنی که در حال ترک دانشگاه بودند، در مقابل دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
به گفته حاضران، دانشجويان مهاجم اسپری فلفل و باتوم برقی همراه داشتند که بر اثر اين زد و خوردها، ۳ نفر از دانشجويان راهی بيمارستان شدند و در حال حاضر نيز حراست دانشگاه درب اصلی دانشگاه را بسته است و از ورود دانشجويان جلوگيری می‌کند.





















Copyright: gooya.com 2016