سه شنبه 6 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروکسل: مراسم سالگرد کشتار ۶۷ و همه جان‌باختگان راه آزادی، اول اکتبر

اتحاد برای ايران بنا به وظيفه انسانی و در راستای تلاش های حقوق بشری خود، برنامه ای را در محکوم ساختن اعدام و شکنجه همه جانباختگان، با هر انديشه و مرامی که از ابتدای بهمن ۵۷ تا کنون جان خود را در راه آزادی و استقلال و آبادی ميهن از دست داده اند، برگزار می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که زمانی نه چندان دور، خانواده های جانباختگان در تنهايی خويش و در گوشه های پنهان خاوران ها، برای يافتن گورستان های دلبندانشان اشگ می ريختند، امروز تمامی ايرانيان در سراسر گيتی، همه ساله برای بزرگداشت اين عزيزان در شهرهای گوناگون برنامه هايی را برگزار می کنند و يادشان را گرامی داشته، با خانواده های آنان همدردی می کنند.
ما هم برنامه ای را در روز آدينه ۱ اکتبر سال ۲۰۱۰ از ساعت ۱۹ در دانشگاه آزاد بروکسل تدارک ديده ايم. در بخش نخست اين نشست، پس از تماشای يک فيلم کوتاه، تعدادی از هم وطنان که در سياه چال های رژيم جمهوری اسلامی ايران سال ها زندانی بوده و شکنجه شده اند و يا شاهد شکنجه و کشتار ديگران بوده اند، گوشه هايی از خاطرات تلخ خود را بازگو خواهند کرد. اسامی مهمانان سخنران در آفيش زير آمده است.
در بخش دوم برنامه، آقای رضا کاظم زاده، روانشناس، پس از داستان خوانی کوتاه خانم شريفه بنی هاشمی، از فرهنگ خشونت برای حاضرين سخن خواهد گفت.
ماهمه آزاديخواهان و مخالفان شکنجه و کشتار و عاشقان دموکراسی و مبارزان حقوق بشر را به اين برنامه دعوت می کنيم.

اتحاد برای ايران ـ بلژيک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016