شنبه 10 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: دستگيری جاسوسان هسته ای، وزارت اطلاعات برشبکه مجازی اشراف دارد، مهر

وزير اطلاعات از اشراف کامل مجموعه اطلاعاتی کشور بر شبکه اينترنتی و فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد که تعدادی جاسوس هسته ای در ايران بازداشت شده اند.
حيدر مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برخی اقدامات مخرب اينترنتی از جمله طراحی کرم های الکترونيکی و ارسال آنها در شبکه مجازی برای تخريب و تاثير بر فعاليت های هسته ای ايران گفت: تمامی اقدامات مخرب استکبار در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) به سرعت کشف و راه کارهای مقابله با آن طراحی و به اجرا گذاشته می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به هموطنان اطمينان می دهم که مجموعه اطلاعاتی هم اکنون اشراف و سلطه کاملی بر فضای مجازی پيدا کرده و اجازه رخنه و تخريب فعاليت های هسته ای کشورمان را نخواهد داد.

وزير اطلاعات با تاکيد بر اين که مجموعه اين وزارتخانه از انواع فعاليت سرويس های جاسوسی دشمنان انقلاب آگاهی دارد، گفت: ما همواره مواجه با اقدامات مخرب اين سرويس ها هستيم و البته تعدادی از جاسوسان هسته ای را نيز بازداشت کرده ايم تا جلوی فعاليت تخريبی دشمن را بگيريم.

مصلحی در پايان تاکيد کرد: اشراف ما بر شبکه های مجازی اجازه فعاليت در اين زمينه را از دشمنان سلب کرده است.

گفتنی چندی پيش برخی منابع غربی مدعی شده بودند که شبکه رايانه ای تاسيسات هسته ای ايران با کرم رايانه ای استاکس نت مورد حمله قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016