سه شنبه 7 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چرای گوسفندان سبب تقويت چمن مي‌شود! واكنش رييس تربيت بدني سعادت شهر به برنامه 90، ايسنا

"فردوسي‌پور" آبروي شهر ما را به تمسخر گرفت

به دنبال پخش تصاويري از چراي گوسفندان در ورزشگاه شهيد حاجي پور شهرستان سعادت شهر از توابع استان فارس در برنامه 90، رييس تربيت بدني اين شهرستان به انتقاد از عملكرد مجري اين برنامه تلويزيوني پرداخت.

حاجي پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، با اشاره به اينكه اين نوع اطلاع رساني صرفاً ماهيت تخريبي دارد و در شان رسانه ملي نيست، گفت: اگر "فردوسي پور" قصد انعكاس كاستي ها را دارد مي توانست ابتدا اصل ماجرا را از مسئولين ذيربط جويا شود و سپس در برنامه‌ي تلويزيوني به آن بپردازد نه اينكه به صرف ارسال يك عكس با آبروي يك شهر بازي كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: فردوسي پور خود را كارشناس ورزش مي داند ولي اطلاع ندارد كه نگهداري ورزشگاهها در حيطه وظايف ادارات تربيت بدني است و ارتباطي به هيات فوتبال استان ها ندارد. او براي بررسي يك خطاي هند ساده نظر20كارشناس را جويا مي شود اما در اين موارد براي جنجال سازي تنها به استناد يك عكس، اطلاع رساني مخرب مي‌كند. وي با پخش آن تصاوير خواستار پاسخگويي آيت اللهي شد و به نظر مي رسد پس از حمله لفظي رئيس سابق كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به آيت اللهي وهمچنين بزرگنمايي مسئله نور ورزشگاه حافظيه حالا هم قصد دارند اين گونه به تخريب اين فرد زحمتكش ورزش بپردازند.

رييس تربيت بدني سعادت شهر در ادامه به ايسنا گفت: ما 15 سال است كه با فرستادن گوسفند روي چمن توانسته ايم با يك طرح ابتكاري آن را به يكي از بهترين زمين هاي كشور تبديل كنيم و حتي چندي پيش در يكي از بخش هاي خبري صداوسيما اعلام شد پژوهشگران دانماركي به اين نتيجه رسيده اند كه چراي گوسفندان سبب تقويت چمن مي‌شود!

وي با برشمرن خواص اين كار افزود: تجربه ثابت كرده استفاده از دستگاه چمن زني سبب سوختن ناحيه فوقاني چمن و گرايش آن به سفيدي مي‌شود. ما پس از چراي گوسفندان كه در فواصل معيني صورت مي گيرد به راحتي كار يك روزه چمن زني با دستگاه را در طي يكساعت كار همان دستگاه تنها براي همسان سازي سطح آن انجام مي دهيم و در مصرف بنزين اين ماشين هم صرفه جويي مي كنيم.

وي خاطر نشان ساخت: ورزشگاه آزادي هر هفته تنها شاهد برگزاري تنها يك بازي است اما ما اينجا در طول هفته چهار روز بازي برگزار مي کنيم و همانطور كه ديده ايد و مسئولين هم اعلام كرده‌اند اين زمين در زمره پنج زمين برتر كشور به حساب مي آيد. حالا هم كه قرار است ورزشگاه حافظيه مرمت شود آنهايي كه به كار ما معترض هستند مي توانند بيايند وهنگام برگزاري بازيها كيفيت چمن را ببينند و بعد اظهارنظر كنند.

حاجي پور در خاتمه خواستار عذرخواهي فردوسي پور شد و گفت: بايد نسبت به شهر ما اعاده حيثيت شود و رسانه ملي محلي براي تخريب يك جامعه نگردد، انعكاس اين‌گونه كاستي ها در چنين برنامه‌اي زيبنده نيست.





















Copyright: gooya.com 2016