شنبه 26 خرداد 1386

دفاع از اظهارات احمدی‌نژاد عليه مسيحيت و يهود، آفتاب

آفتاب: «موسی قربانی» عضو هيات رئيسه مجلس هفتم معتقد است اگر رئيس‌جمهوری به تقويت اسلام و مبانی اسلام نپردازد، اشتباه کرده و گرنه اعتراض به انحرافات مسيحيت و يهوديت عين دين ما است. اين اظهارات قربانی در دفاع از سخنان «محمود احمدی‌نژاد» رئيس جمهوری بيان می‌شود که روز جمعه در مدرسه فيضيه قم گفته بود:«در جهان انحرافاتی به نام مسيحيت و يهوديت را با دلارها ترويج می‌کنند و می‌گويند می‌خواهيم بشريت را نجات دهيم، در حالی که تنها راه نجات بشريت فقط اسلام است».

قربانی نماينده قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اينکه اين سخنان با مبانی دينی ما سازگاری دارد گفت: اين صحبت عين صريح آيه قرآن است، زيرا قرآن می‌گويد: دين مقبول فقط اسلام است و هر که غير از اسلام دين ديگر برگزيند از او پذيرفته نمی‌شود.

وی اظهار داشت: اسلام مکمل تمام اديان است يهوديت در زمان خود، مسيحيت در زمان خود دين کامل بودند؛ ولی با ظهور پيامبر اسلام اديان ديگر تکميل شد.

عضو هيات رئيسه مجلس هفتم تصريح کرد: در شرايط جديد که اسلام به عنوان دين کامل است،‌ اديان ديگر مورد قبول خداوند نيست.

قربانی با اشاره به اينکه «خداوند هيچ گاه در يک زمان حاکميت چند دين را نپذيرفته»، گفت: وظيفه ما به عنوان يک مسلمان ترويج دين اسلام است که اگر غيراين عمل کنيم مسلمانی ما زير سوال می‌رود، اسلام تمام مسايل دينی را کامل کرده است.

نماينده قائنات در پاسخ به اين سوال که «آيا طرح اين سخنان از سوی يک مقام رسمی به جنگ و ستيز مذهبی منجر نمی‌شود؟»، گفت: نبايد اين گونه نگرانی‌ها را داشته باشيم و همچنين نمی‌توان از يک شخصيت سياسی و مذهبی توقع داشته باشيم در مورد برحق بودن دين اسلام هيچ چيز نگويد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو هيات رئيسه مجلس تاکيد کرد: درست نيست قرآن به ما تکليف کرده باشد و فردی در آن شرايط قرار بگيرد و از مبانی دين اسلام دفاع نکند، در قانون اساسی هم آمده دولت بايد در تقويت سياسی و دينی عمل کند.

عضو فراکسيون اصولگرايان تصريح کرد: وقتی در کل دنيا کنفرانس کشورهای اسلامی تشکيل می‌دهيم ديگر بحث موقعيت جغرافيايی مانند جامعه اروپايی يا آفريقايی نيست يعنی کشورهايی که اکثريت مردم مسلمان هستند بدون توجه به موقعيت مکانی و در هر کجا از دنيا حضور دارند می‌توانند از ديدگاه خود دفاع کنند.

قربانی افزود: در کشور ما رئيس جمهوری و دولت وظيفه ديگری علاوه بر مسائل سياسی دارد و آن دفاع از دين و تقويت مبانی دينی است. مطرح کردن اين مسائل مشکل ندارد اگر تاکنون کسی به اين وظيفه خود عمل نکرده، بايد به آنان ايراد بگيريم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفاع از اظهارات احمدی‌نژاد عليه مسيحيت و يهود، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016