سه شنبه 2 مهر 1387

ضرب‌ و ‌شتم مهران فرجی، از فعالان دانشجويی دانشکده خبر، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: روز يکشنبه، مسئول دفتر رييس دانشکده خبر، مهران فرجی را که با تماس قبلی از سوی معاونت آموزشی، به اين بخش مراجعه کرده بود، بدون هيچ دليلی، مورد ضرب‌ و شتم قرار داد و با فحاشی او را بيرون انداخت. اين اقدام به‌دنبال درج يادداشتی از سوی اين دانشجو در يکی از رسانه‌ها که در آن فرجی نسبت به اقدامات رييس تندرو و حامی دولت دانشکده خبر انتقاد کرده بود، صورت گرفت.

به دنبال اين اتفاق و ايجاد تشنج در دانشکده ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد در محل حاضر شدند و پرونده‌ای در دادسرای ناحيه هفت تهران تشکيل شد و محمد‌خانی، وکيل پايه يک دادگستری، وکالت اين فعال دانشجويی را پذيرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پرونده از دادسرا به شورای حل اختلاف فرستاده شد و متهم اين پرونده که مسئول دفتر رييس دانشکده خبر است، طبق ابلاغيه‌ای که تحويل حراست دانشکده خبر شد، بايد ساعت ۱۵ سيزدهم مهرماه در شعبه ۲۸۰ شورای حل اختلاف حاضر شود.

در صورت ندادن رضايت از سوی شاکی، پرونده ضرب‌وشتم و فحاشی به اين دانشجو در محيط دانشگاه، بار ديگر به دادسرا فرستاده می‌شود.

هم‌اکنون وکالت اين دانشجو را آقای محمدخانی پذيرفته است و با توجه به غيرعادی بودن رفتار سفيدابی، متهم اين پرونده، احتمال شرب‌خمر يا مصرف قرص‌های روان‌گردان و يا مشکل روانی از سوی اين مسئول دانشکده خبر، در دادسرای ناحيه هفت پيگيری خواهد شد.

ضرب‌ و شتم يک دانشجو آن هم در محيط دانشگاه، اقدامی بوده که از سه سال پيش تا کنون چندين بار در برخی دانشگاه‌ها نيز رخ داده و با اعتراضات دانشجويان همراه بوده است.

گفتنی‌است، دانشجويان دانشکده خبر تصميم دارند، در هفته دوم مهرماه و همزمان با شروع کلاس‌ها، پاسخ اين اقدامات مسئولان دانشکده و همچنين احضارهای فعالان دانشجويی اين دانشکده به کميته انضباطی که از نيمه شهريورماه آغاز شده است را با قدرت بدهند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرب‌ و ‌شتم مهران فرجی، از فعالان دانشجويی دانشکده خبر، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016