یکشنبه 27 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عباس عبدی: به جای نقد کار ديگران بايد ذهن‌ها و رأی‌ها را ساخت، ايسنا

مشاور کروبی گفت: شعار تغيير کروبی دو وجه دارد؛ يک وجه آن سلبی است که فقط به اوضاع نابسامان دلالت می‌کند و ديگری وضع ايجابی، يعنی ارائه راه حل و برنامه بهبود اوضاع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) عباس عبدی در بجنورد افزود: کروبی بيشترين حجم مطالب برنامه‌ريزی شده را برای بهبود اوضاع فراهم آورده است که می‌تواند به شکل يکپارچه و منسجم اجرا شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين دفاع از حقوق شهروندی و مردمی کردن نفت را از ديگر اهداف کروبی معرفی کرد و افزود: نفت بايد از دست دولت خارج و مردمی شود تا مردم در سودی که از فروش نفت به دست می‌آيد سهم داشته باشند.

وی بيان کرد: ورود کروبی به عرصه انتخابات کاملا مدنی و متناسب با ارزش‌های جديد است و مشارکت‌جويی در پاسخ به همه سوالات يکی از کارهای بزرگ اوست.

مشاور کروبی مبارزه با مفاسد و تورم، پاسخگويی شفاف پيرامون ارقام و آمار، سند مجازی و اينترنت را ازديگر اهداف کروبی ذکر و خاطرنشان کرد: بايد بنيان‌های اقتصادی را قوی کرد و از ابتدا به دنبال يک راه حل کليدی برای حل اين مساله بود وگرنه اصلاح کردن آن خيلی سخت و گاهی جبران‌ناپذير خواهد بود.

وی همچنين به طرح سهام عدالت اشاره و ابراز عقيده کرد: تاکنون اجرای اين طرح سودی نداشته و کارخانه‌ها مجبور شدند از آورده‌شان برای سود سهام عدالت به مردم عرضه کنند که سبب ضربه به بنيان اقتصادی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مرحله اول ساختن رای است، بايد به جای نقد کردن کار ديگران ذهن‌ها و رای‌ها را ساخت و بيان کرد که وضع موجود چگونه است و چطور بايد مشکلات را حل کرد و از اين فضا بيرون رفت.

عبدی اظهار کرد: به کانديداها اين فرصت داده شده است که در اين مدت رای مردم را بسازند و برنامه‌های‌شان را بيان کنند؛ بنابراين بايد به ميدان آمد. مهم اين است که بازی را خوب انجام دهيم حتی اگر آن را نبريم.

وی همچنين مهلت دوماهه برای معرفی کانديداهای انتخابات رياست جمهوری را ناکافی و از سياست‌های غلط عنوان کرد.

وی در پايان از طرفداران کروبی خواست تا "با فرصت کمی که برای معرفی کانديداها مقرر شده برای نيل به اين هدف تلاش بيشتری کنيد تا نتيجه مطلوبی را به دست آوريد."





















Copyright: gooya.com 2016