جمعه 25 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب اخبار حمايت نهضت آزادی ايران از يکی از نامزدها، ميزان

ميزان: نهضت آزادی ايران، ضمن احترام به هردو نامزد اصلاح طلب و تاکيد بر هماهنگی و همکاری هر دو ستاد به ويژه در باره صيانت از آراء مردم ، در چند روز آينده بيانيه تحليلی در باره شرايط برگزاری انتخابات دهم رياست جمهوری و موضع خود در اين انتخابات را برای اطلاع هموطنان عزيز منتشر خواهد ساخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر اطلاعيه روابط عمومی نهضت آزادی در روزهای اخير از رسانه ها اخباری نادرست در خصوص موضع انتخاباتی نهضت آزادی ايران منتشر شده است از جمله در صفحه اصلی سايت راديو زمانه زير عکس آقای دکتر يزدی دبير کل نهضت آزادی با بکار بردن تيترهای: "رأی نهضت آزادی، کروبی" و "نهضت آزادی از کروبی حمايت می کند؟" و تنظيم مصاحبه مسئولان ستاد آقای کروبی چنين القا شده است که رأی نهضت در نهايت کروبی خواهد بود.

ضمن تکذيب خبر مذکور به اطلاع می رساند که نمايندگان کميته انتخابات نهضت آزادی ايران با مسئولان ستادهای آقايان حجت الاسلام والمسلمين مهدی کروبی و مهندس مير حسين موسوی ديدار ودر باره انتخابات رياست جمهوری تبادل نظر داشته اند.

نهضت آزادی ايران، ضمن احترام به هردو نامزد اصلاح طلب و تاکيد بر هماهنگی و همکاری هر دو ستاد به ويژه در باره صيانت از آراء مردم ، در چند روز آينده بيانيه تحليلی در باره شرايط برگزاری انتخابات دهم رياست جمهوری و موضع خود در اين انتخابات را برای اطلاع هموطنان عزيز منتشر خواهد ساخت.





















Copyright: gooya.com 2016